
Jouw product in topconditie houden
Het is een feestelijk moment zodra jouw unieke app, webapplicatie of website live gaat. We hebben samen met jou dit gehele traject succesvol afgerond waarbij de nodige investeringen zijn geweest om tot dit resultaat te komen. Het is echter wel belangrijk om voor het volledige kostenplaatje vooruit te kijken. Na de live-gang krijg je namelijk te maken met onderhoudskosten. Hieronder staat vermeld waaruit deze kosten kunnen bestaan.
Hosting
Om de app, webapplicatie of website online bereikbaar te houden is hosting nodig. Hosting bestaat uit een server waar de app of website op draait, de kosten voor hosting kunnen heel uiteenlopend zijn. Zo begin het kleinste pakket bij € 5,- per maand, maar dit kan in extreme gevallen oplopen tot € 1.500,-. De prijs is namelijk afhankelijk van het gebruik van het product en de belasting die dit geeft op de server. Wordt jouw product door veel bezoekers tegelijk gebruikt dan zal de server voldoende capaciteit moeten hebben om dit probleemloos en snel te kunnen verwerken.


Software updates
Jouw product is recent opgeleverd met de meest recente versie’s van het gebruikte framework en eventuele open source packages. Echter staat de wereld niet stil en zeker niet in IT land. Updates zijn nodig om jouw product veilig te houden daarnaast is het fijn dat nieuwe functionaliteiten gebruikt kunnen worden op het moment dat er uitbreidingen noodzakelijk zijn voor jouw software.
Serviceabonnement
Is het belangrijk dat jouw product zoveel mogelijk online is en dat storingen of andere
problemen snel worden verholpen? Dan doe je er verstandig aan om een
serviceabonnement af te sluiten. Binnen dit abonnement spreek je met elkaar af wat je
van elkaar verwacht zoals reactietijd, bereikbaarheid, pro-actieve uren etc.
De mogelijkheden
- Dagelijkse backups
- Proactive monitoring server
- Updates & controles server
- Voorrang bij support
- Inclusief 0,5 proactieve uren
- Dagelijkse backups
- Proactive monitoring server
- Updates & controles server
- Voorrang bij support
- Inclusief 2 proactieve uren
- Proactive monitoring software
- Beveiligingsupdates & controles software
-
Analyse en advies bij incidenten
-
Uiterlijk reactie de volgende dag
- Dagelijkse backups
- Proactive monitoring server
- Updates & controles server
- Voorrang bij support
- Inclusief 3 proactieve uren
- Proactive monitoring software
- Beveiligingsupdates & controles software
-
Analyse en advies bij incidenten
-
Uiterlijk reactie dezelfde dag binnen 8 werkuur
-
Ook support op zaterdag

Wil je meer weten over hoe we jouw product in topconditie kunnen houden?
Laten we snel een persoonlijke of digitale afspraak inplannen!
Wij hebben verschillende gradaties in serviceabonnementen. Er is voor elke wens wat mogelijk en leveren daarnaast ook maatwerk. Bij de aanvraag van een offerte sturen wij de mogelijkheden mee.
Tijdens het in kaart brengen van de wensen voor jouw product doen wij een advies voor het juiste hostingpakket waarmee gestart kan worden. Wij zullen hierin proberen de kosten zo laag mogelijk te houden, opschalen van je hostingpakket kan tenslotte altijd nog.
Nee dit is niet verplicht, maar we raden het wel sterk aan. Door een serviceabonnement af te sluiten zorg je dat wij (blijvend) aandacht aan jouw producten kunnen schenken. Hierdoor is jouw product voorzien van de laatste (beveiliging)updates en voeren we pro-actief werkzaamheden uit waar nodig.
Ja, we leveren eigenlijk alle hosting oplossingen die je als klant kan wensen. Door onze ruime ervaring weten we ook hoe we schaalbare hosting oplossingen moeten inrichten. Zo is het eenvoudig om de hosting van jouw product bij te schalen op het moment dat het nodig is.